Επενδύσεις εκατομμυρίων σε προϊόντα τηλεϊατρικής

Η υπηρεσία Parsley Health που επικεντρώνεται στην πηγή του ιατρικού προβλήματος και όχι στα συμπτώματα, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση ενός γύρου χρηματοδότησης της σειράς B ύψους 26 εκατομμυρίων δολαρίων, με επικεφαλής την White Star Capital, με συμμετοχή των FirstMark Capital, Amplo, Το Alpha Edison, το Arkitekt Ventures και το Galaxy Digital.

Ιδρύθηκε το 2016 από τον Δρ Robin Berzin, ο οποίος παρατήρησε ότι ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει συγκεκριμένο χρόνο το έτος με έναν γιατρό. Αυτές οι επισκέψεις επικεντρώνονται συνήθως στα συμπτώματα και την επίλυσή τους, αντί να κατανοούν τους βασικούς λόγους για τους οποίους κάποιος αγωνίζεται. Εξάλλου, το CDC λέει ότι το 70% των ασθενειών στη χώρα μας είναι χρόνιες και προκαλούνται από τον τρόπο ζωής. Το Parsley Health προσφέρει μια υπηρεσία ένταξης που επιτρέπει στους χρήστες να δουλεύουν με τους γιατρούς για να βρουν τη ρίζα των προβλημάτων τους και να δημιουργήσουν αλλαγές στον τρόπο ζωής για να τα λύσουν.

Η διαδικασία εγγραφής περιλαμβάνει μια μακρά έρευνα που βοηθά στη συλλογή όλων των ειδών πληροφοριών σχετικά με τον ασθενή, από το οικογενειακό ιστορικό υγείας μέχρι τις προηγούμενες διαδικασίες και τον τρόπο ζωής. Ο ασθενής προγραμματίζει την πρώτη επίσκεψή του με έναν γιατρό, ο οποίος προορίζεται να διαρκέσει 75 λεπτά για να αποκτήσει το πλήρες εύρος της υγείας του ασθενούς. Από εκεί, οι χρήστες μπορούν να δουν τα ιατρικά τους δεδομένα και τις σημειώσεις του γιατρού μέσω μιας δικτυακής πύλης. Δίνεται επίσης ένα σχέδιο υγείας, το οποίο περιλαμβάνει διατροφικές συμβουλές και πρόσβαση στο δικό του προπονητή υγείας και μπορεί να παραπεμφθεί σε ειδικό, αν χρειαστεί. Ένας χρόνος συμμετοχής περιλαμβάνει πέντε ετήσιες επισκέψεις με γιατρούς (περίπου 4 ώρες γιατρού-ασθενούς) μαζί με πέντε συνεδρίες με τον προπονητή υγείας τους, οι οποίες βοηθούν τους ασθενείς να παραμείνουν στο σχέδιό τους με συμβουλές για το πώς να κοιμηθούν περισσότερο, να τρώνε καλύτερα ή να κάνουν περισσότερη σωματική άσκηση.

Το Parsley Health δρομολογεί ένα νέο προϊόν τηλεϊατρικής, το οποίο έχει ως στόχο να δώσει στους ανθρώπους σε ολόκληρη τη χώρα την ίδια πρόσβαση στην υπηρεσία του Parsley. Αυτό περιλαμβάνει διαγνωστικές εξετάσεις, εξατομικευμένη ιατρική περίθαλψη από γιατρούς που ασκούν λειτουργική ιατρική, προγύμναση υγείας και πρόσβαση 365 ημερών στην ομάδα φροντίδας τους. Το πρώτο προϊόν διαγνωστικής ονομάζεται Περιεκτική Φροντίδα Ορμονών και προορίζεται να βοηθήσει τις γυναίκες που ασχολούνται με το PCOS, το PMG, την κόπωση, την αύξηση του σωματικού βάρους, την αϋπνία και το άγχος για να μάθουν το βασικό ζήτημα και να δημιουργήσουν ένα σχέδιο φροντίδας. Αυτό το προϊόν θα προσφέρει την επιλογή να πάρετε μια εφάπαξ ανάλυση με ένα σχέδιο υγείας ή να συμμετάσχετε ως πλήρες μέλος της Υγείας και να πετύχετε την προγύμναση, επανεξέταση και παρακολούθηση της προόδου.

 

Πηγη:https://www.healthweb.gr